Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az egyrezoldebb.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

 

1. Üzemeltetői adatok:

  • Webáruház név: egyrezoldebb.hu
  • Üzemeltető neve: Megyeri-Molnár Judit ev.
  • Cím: 1156 Budapest, Kontyfa u. 10. 6/19.
  • Telefon: +36-20/419-3460
  • E-mail: egyrezoldebb@gmail.com
  • Weboldal: egyrezoldebb.hu
  • Nyilvántartási szám: 54144080
  • Adószám: 55462169-1-42
  • Bankszámlaszám: 10400982-76515653-57551001 K&H Bank Zrt.)
  • A szerződés nyelve: magyar

A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: 

  • A tárhely-szolgáltató neve: Szabó Krisztián ev.
  • A tárhely-szolgáltató címe: 1185 Budapest, Bartók B. u. 12/B.
  • Tárhely technikai hátterének biztosítása: Tárhely.Eu Kft., 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14
  • A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@webmotor.hu
  • A tárhely-szolgáltató weboldala: http://webmotor.hu/

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

 

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatók:

  • Tupperware termékek
  • Vitaminok
  • Étrendkiegészítők
  • Arc- és testápolók
  • Illóolajok
  • Szuperélelmiszerek
  • Egyéb termékek

A megjelenített termékek on-line megrendelhetők Magyarország területére és lehetőség van a személyes átvétellel történő vásárlásra is. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, viszont nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Csomagolási költséget nem számolunk fel.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

 

3. Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, Foxpost által történő házhozszállítással vagy csomagautomatába, illetve személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhozszállítás díját.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

 

4. A rendelés menete

  • A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. A kosárba teszem jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
  • A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha kuponnal rendelkezik, a „kupon beváltása” jelre kattintva érvényesítheti a kedvezményt. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a „Tovább a pénztárhoz” gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
  • Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

 

5. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-17 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

 

6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja

  • Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a terméket.(bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között találja meg)
  • Elektronikus úton bankkártyával (Mastercard, Maestro, VISA, American Express) vagy e-pénztárcával (Barion) történő fizetési tranzakcióra. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártyával vagy az e-pénztárcával történő fizetésre vonatkozó tájékoztató itt érhető el: https://www.barion.com/hu. A bankkártya adatok a webáruházhoz és üzemeltetőjéhez nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
  • Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön az üzemeltető székhelyén/telephelyén forintban fizeti meg a termék vételárát készpénzben.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Házhoz szállítás díjszabása

  • Foxpost házhozszállítás díja: 1.999.- Ft.
  • Foxpost csomagautomatába szállítás díja: 899.- Ft.
  • 30.000.- Ft rendelési érték felett ingyenes.

 

7. Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 3 – 7 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 1-2 hét

 

8. Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket a Foxpost szolgálat kézbesíti házhozszállítással vagy csomagautomatába. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra között.

Csomagátvétel csomagautomatából:

A Foxpost csomagautomata 72 óráig őrzi küldeményed. Ha munkaszüneti- vagy ünnepnap beleesik ebbe az időszakba, akkor automatikusan hosszabbítja az átvételi határidőt.

Csomagátvétel házhozszállítással:

Nem kell egész nap készenlétben lenni, a Foxpost 2 órás időintervallumban kézbesíti a házhoz rendelt csomagokat. A küldemény érkezéséről SMS-ben és emailben értesít, amely tartalmazza a futár telefonszámát és az utánvétel összegét is.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

 

9. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
  • A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti:
  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, vagy díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

 

10. Jótállás

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre (Tupperware) az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.

A gyártási-, vagy anyaghibás termékeket a Tupperware tanácsadón keresztül készségesen kicseréli. Ha elveszett, vagy nem megfelelő használat miatt tönkrement termékének egy darabja, megrendelheti a szükséges kelléket mindaddig, amíg az alaptermék a katalógusban szerepel. Garanciális csere és kellékrendelés esetén a színváltoztatás jogát fenntartjuk!

A garancia nem vonatkozik olyan termékre, amelyet nem rendeltetésszerűen használtak, helytelenül tároltak, vagy nem tartották be a termékhez tartozó használati útmutatón lévő utasításokat. Nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásnak minősül különösen, de nem kizárólagosan a termék leejtéséből, erős ütődéséből, éles tárgyakkal való érintkezéséből, túlhevítéséből eredő törés, mechanikai sérülés, karcolás; helytelen tisztítási módszerek által keletkezett karcolások, elszíneződések, fémedények és kések esetében a rozsdamentes acél elszíneződése, foltok keletkezése az edény belső vagy külső felén. A garancia nem vonatkozik továbbá a rendes használatból eredő olyan kopásra, fakulásra, színelváltozásra, mely a rendeltetésszerű használatot nem gátolja.

A Tupperware Minőségi Garancia közvetlen kötelezettje a termék értékesítője, azaz a Tupperware valamely Területi Képviselete. A Tupperware Central and Eastern Europe Kft. garanciális igényeket nem kezel, ennek megfelelően kérjük, hogy ilyen igényükkel közvetlenül valamely Területi Képviselethez szíveskedjenek fordulni. A Területi Képviseletek mindenkori listáját és elérhetőségét a Tupperware.hu/”Tanácsadó Keresés” menüpont alatt találja.

A bejelentést követően az eljáró Területi Képviselet megvizsgálja a terméket, a kapcsolódó részleteket három példányos jegyzőkönyvben rögzíti és eldönti, hogy a garanciális igény érvényesíthető-e az adott esetben. Jogos reklamáció esetén a hibás termék kicserélésre kerül. A jótállási igény teljesítése során törekszünk a garancia tárgyát képező termékkel megegyező termék biztosítására, ennek hiányában olyan helyettesítő termék felajánlására, mely méretében és funkciójában az eredetivel megegyezik. A cseretermék eredetivel való színegyezősége nem garantált.

A jótállás a fogyasztó jogszabályban meghatározott jogait nem érinti.

Termék (Tupperware) meghibásodása esetén bővebb felvilágosítást kaphat a teendőkről elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Portósan küldött csomagokat nem veszünk át, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak!

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

 

11. Szavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.

Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha

bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, vagy hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, vagy kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

12. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

 

13. Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben az alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra..

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

 

14. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.